Adio birocrație

27/05/2019

            Birocrația reprezintă conform DEX-ului limbii române, interpretarea și aplicarea legilor, a dispozițiilor, și a regulamentelor numai în litera lor, fără preocuparea de a le înțelege spiritul, de către corpul funcționarilor publici sau de către persoanele cu funcții administrative.

            De mult timp, acest cuvânt a dezvoltat conotații negative, fiind criticate pentru infieciența și lipsa lor de flexibilitate pentru nevoile cetățenești. Birocrația și mecanismele sale au fost de-a lungul anilor teme principale în operele multor scriitori, precum celebrul Franz Kafka, în scrierile sale de referință: Procesul și Castelul.

            În ziua de astăzi, eliminarea acestui concept a devenit imperios necesară. Fie că ești un potențial antreprenor dornic să-și deschidă o afacere sau un simplu cetățean, cu toții urmărim să fugim de această rutină administrativă. Conform studiilor, birocrația reprezintă o problemă pentru 53% din companiile înființate în ultimii 5 ani și pentru 47% din companii înființate în ultimii 10 ani

            Dacă ar fi să ne uităm peste datele publicate de Comisia Europeană în cadrul Raportului DESI (Digital Economy and Society Index) ,  România se situează pe ultimul loc în Uniunea Europeană în ceea ce privește nivelul de digitalizare.

            Dar cum putem scăpa în anul 2019 de coziile infernale de la ghișeele instituților publice ?

            Pentru această problemă, cei de la CityManager, vin în ajutorul nostru cu o soluție inteligentă de management al activității în cadrul activităților publice. Ei oferă o soluție software integrată pentru digitalizarea interacțiunii dintre insituțiile publice și cetățeni. Cu alte cuvinte, această soluție este una bifuncțională, simplificând munca funcționarilor publici și oferind cetățeanului noi opotunități de interacțiune cu administrația publică locală.

            Soluția software oferă posibilitatea cetățeanului să plătească online impozitele, taxele sau amenzile online direct cu cardul bancar, oferă posibilitatea de a depune online documente sau cereri, și de asemenea permite semnalarae oricărui tip de problemă către instituțiile publice direct abilitate.

            Concepută special pentru primării și alte instituții publice, CityManager, are rolul de a simplifica procedurile interne din instituții. Astfel, se prefigurează o creștere a eficienței funcționarilor publici prin reducerea erorilor umane prin digitalizarea birocrației.  Arhivarea și registratura documentelor se vor putea face începând de acum online, oriunde și oricând.

            Pentru mai multe detalii privind soluția CityManager, HQ Level Business Services SRL vă invită să consultați pagina privind City Manager la nivel de companie.

Suntem aici. Contactează-ne.

Ne puteti găsi la sediile noastre din Timișoara și București, sau ne puteți contacta pe e-mail sau telefonic.
Timișoara
Sf. Ap. Petru si Pavel nr. 29/C
Lu-VI 9:00-18:00

București
Barlea nr.5-13, Sector 5
Lu-VI 9:00-18:00
Servicii IT
Telefon: 0740 227 701
Email: office@hqlevel.ro
Servicii HVAC
Telefon: 0727 798 562
Email: contact@aer-vest.ro
bt_bb_google_maps_coverage_image

 Copyright HQ Level Business Services

https://hqlevel.ro/wp-content/uploads/2020/05/top.png