City Manager

HQ Level Business Services SRL, în calitate de partener oficial pentru județele  Timiș, Arad, Caraș-Severin, Bihor și Satu Mare vă pune la dispoziție CityManager, o soluție software automatizată concepută special pentru primării și alte instituții publice, care are drept scop digitalizarea interacțiunii dintre instituțiile publice și cetățeni prin simpla accesare a internetului.

CityManager este o soluție bifuncțională, ajută atât cetățeanul dar și pe funcționarul public, simplificând radical munca  acestuia.

Disponibil în Cloud este accesibil de pe orice dispozitiv (PC, laptop, tabletă, smartphone) cu conexiune la internet. În spatele CityManager, se află ani de colaborare cu administrația publică și dorința de a simplifica birocrația. Prin folosirea soluției CityManager cetățeanul se va simți în siguranță, mereu va fi cineva să-i vină în ajutor, el va putea semnala orice problemă îl deranjează în spațiul public, folosind telefonul mobil dacă are acces la internet, problemele semnalate vor fi preluate, gestionate și vizate spre a fi soluționate.

HQ Level susține digitalizarea interacțiunii cetățean-instituții publice

127
Per Luna (1-5 utilizatori)
CityManager LITE
  • Registratura și flux de documente
  • Modul Control Intern Managerial (Posibilitatea intocmirii dosarului SCIM – Control intern managerial – Ordinul 200/2015 – 400/2016 si 600/2018)
  • Costul INFRASTRUCTURA CLOUD
  • Costuri IMPLEMENTARE
285
Per Luna (1-10 utilizatori)
CityManager LITE+
  • Registratura și flux de documente
  • Registre secundare
  • Hotărâri- publicare automată pe site
  • Dispoziții- publicare automată pe site
  • Declarații de avere și interese- publicare automată pe site
  • Anunțuri- publicare automată pe site (Concurs de angajare, colective, achiziții, publicații de căsătorie)
  • Legislație (Legile din Monitorul Oficial cu posibilitatea de a bifa ca favorită o anumită lege și de a primi alerte atunci când se modifică
  • Modul Control Intern Managerial (Posibilitatea intocmirii dosarului SCIM – Control intern managerial – Ordinul 200/2015 – 400/2016 si 600/2018)
  • Costul INFRASTRUCTURA CLOUD
  • Costuri IMPLEMENTARE
499
Per Luna (1-10 utilizatori)
CityManager STANDARD
  • Registratura și flux de documente
  • Registre secundare
  • Hotărâri- publicare automată pe site
  • Dispoziții- publicare automată pe site
  • Declarații de avere și interese- publicare automată pe site
  • Anunțuri- publicare automată pe site (Concurs de angajare, colective, achiziții, publicații de căsătorie)
  • Legislație (Legile din Monitorul Oficial cu posibilitatea de a bifa ca favorită o anumită lege și de a primi alerte atunci când se modifică
  • Modul Control Intern Managerial (Posibilitatea intocmirii dosarului SCIM – Control intern managerial – Ordinul 200/2015 – 400/2016 si 600/2018)
  • Petitii, Acces info (legea 544), Avizier (spatiu de informare al angajatilor cf.ordinului de control ntern managerial), Juridic (evidenta proceselor), Contracte (evidenta contractelor).
  • Dispozitii – publicare automata pe site
  • Declaratii de avere si interese – publicare automata pe site
  • Anunturi – publicare automata pe site (Concurs de angajare, colective, achizitii, publicatii de casatorie
  • Legislatie (Legile din Monitorul Oficial cu posibilitatea de a bifa ca favorita o anumita lege si de a primi alerte atunci cand se modifica)
  • Parc auto (alerte la expirarea asigurarii, vinietei, ITP-ului etc) + evidenta interventiilor
  • Verificare stadiu documente Online
  • Depunere de documente Online (Documentul va intra in lucru la persoana responsabila de solutionarea lui iar cetateanul primeste automat mail cu nr. de inregistrare)
  • Raportarea problemelor online direct pe site-ul institutiei
  • Plata amenzilor online cu cardul (EuPlatesc – comision 0,7%)
  • Costul INFRASTRUCTURA CLOUD
  • Costuri IMPLEMENTARE
799
Per Luna (1-10 utilizatori)
CityManager PREMIUM
  • Registratura și flux de documente
  • Registre secundare
  • Hotărâri- publicare automată pe site
  • Dispoziții- publicare automată pe site
  • Declarații de avere și interese- publicare automată pe site
  • Anunțuri- publicare automată pe site (Concurs de angajare, colective, achiziții, publicații de căsătorie)
  • Legislație (Legile din Monitorul Oficial cu posibilitatea de a bifa ca favorită o anumită lege și de a primi alerte atunci când se modifică
  • Modul Control Intern Managerial (Posibilitatea intocmirii dosarului SCIM – Control intern managerial – Ordinul 200/2015 – 400/2016 si 600/2018)
  • Petitii, Acces info (legea 544), Avizier (spatiu de informare al angajatilor cf.ordinului de control ntern managerial), Juridic (evidenta proceselor), Contracte (evidenta contractelor),Calendar, Sarcini (task-uri pentru resursele umane), Devize (de lucrari sau servicii), Concedii (cereri de concediu si evidenta concediilor), Inlocuitori (cf.ordinului de control intern managerial–neintreruperea activitatii), Neregularitati (modul necesar indeplinirii standardelor de control intern managerial)
  • Dispozitii – publicare automata pe site
  • Declaratii de avere si interese – publicare automata pe site
  • Anunturi – publicare automata pe site (Concurs de angajare, colective, achizitii, publicatii de casatorie
  • Legislatie (Legile din Monitorul Oficial cu posibilitatea de a bifa ca favorita o anumita lege si de a primi alerte atunci cand se modifica)
  • Parc auto (alerte la expirarea asigurarii, vinietei, ITP-ului etc) + evidenta interventiilor
  • Verificare stadiu documente Online
  • Depunere de documente Online (Documentul va intra in lucru la persoana responsabila de solutionarea lui iar cetateanul primeste automat mail cu nr. de inregistrare)
  • Raportarea problemelor online direct pe site-ul institutiei
  • Plata amenzilor online cu cardul (EuPlatesc – comision 0,7%)
  • Taxe și impozite
  • Registrul Agricol
  • Plata taxelor și impozitelor online
  • Eliberare automată- certificate fiscale online
  • Eliberare automată- adeverințe Registrul Agricol Online
  • Costul INFRASTRUCTURA CLOUD
  • Costuri IMPLEMENTARE
899
Per Luna (1-10 utilizatori)
CityManager PREMIUM+
  • Registratura și flux de documente
  • Registre secundare
  • Hotărâri- publicare automată pe site
  • Dispoziții- publicare automată pe site
  • Declarații de avere și interese- publicare automată pe site
  • Anunțuri- publicare automată pe site (Concurs de angajare, colective, achiziții, publicații de căsătorie)
  • Legislație (Legile din Monitorul Oficial cu posibilitatea de a bifa ca favorită o anumită lege și de a primi alerte atunci când se modifică
  • Modul Control Intern Managerial (Posibilitatea intocmirii dosarului SCIM – Control intern managerial – Ordinul 200/2015 – 400/2016 si 600/2018)
  • Petitii, Acces info (legea 544), Avizier (spatiu de informare al angajatilor cf.ordinului de control ntern managerial), Juridic (evidenta proceselor), Contracte (evidenta contractelor),Calendar, Sarcini (task-uri pentru resursele umane), Devize (de lucrari sau servicii), Concedii (cereri de concediu si evidenta concediilor), Inlocuitori (cf.ordinului de control intern managerial–neintreruperea activitatii), Neregularitati (modul necesar indeplinirii standardelor de control intern managerial)
  • Dispozitii – publicare automata pe site
  • Declaratii de avere si interese – publicare automata pe site
  • Anunturi – publicare automata pe site (Concurs de angajare, colective, achizitii, publicatii de casatorie
  • Legislatie (Legile din Monitorul Oficial cu posibilitatea de a bifa ca favorita o anumita lege si de a primi alerte atunci cand se modifica)
  • Parc auto (alerte la expirarea asigurarii, vinietei, ITP-ului etc) + evidenta interventiilor
  • Verificare stadiu documente Online
  • Depunere de documente Online (Documentul va intra in lucru la persoana responsabila de solutionarea lui iar cetateanul primeste automat mail cu nr. de inregistrare)
  • Raportarea problemelor online direct pe site-ul institutiei
  • Plata amenzilor online cu cardul (EuPlatesc – comision 0,7%)
  • Taxe și impozite
  • Registrul Agricol
  • Plata taxelor și impozitelor online
  • Eliberare automată- certificate fiscale online
  • Eliberare automată- adeverințe Registrul Agricol Online
  • Contabilitate bugetara
  • Imobilizari
  • Salarizare
  • Costul INFRASTRUCTURA CLOUD
  • Costuri IMPLEMENTARE

Sistem integrat pentru digitalizarea
interacțiunii dintre instituțiile publice și cetățeni

Ce beneficii au cetățenii? Dar funcționarii publici?

  • depunere documente/cereri ONLINE și primirea soluționării lor AUTOMAT
  •  semnalare probleme online 24/7, chiar și de pe telefonul mobil
  •  plata de impozite, taxe și amenzi online pe site-ul WEB al instituției
  •  verificarea ONLINE a statusului documentelor depuse la instituție
  •  informarea în timp real a stadiului documentelor depuse
  •  acces rapid la informații de interes public, publicate automat pe site
  •  cetățenii își pot elibera automat Adeverințe din Registrul Agricol și Certificate fiscale
  •  cetățenii își pot consulta direct pe site-ul instituției TERENURILE, CLĂDIRILE, AUTOMOBILELE DECLARATE, IMPOZITELE, AMENZILE și alte taxe

 Dar funcționarii publici?

  •  economisire timp găsind informația căutată ONLINE
  •  control total asupra documentelor de intrare/ieșire/interne din cadrul Instituției
  •  alerte în timp real privind termene de soluționare documente acces de oriunde și oricând la fluxul și istoricul unui document
  •  registratură și arhivare electronică
  •  soluția sprijină implementarea sistemului de control intern managerial (Ordin 600/2018)
  •  publicare automată pe site a documentelor de interes public (hotărâri, dispoziții, anunțuri, declarații, situații financiare) în mai puțin de 1 minut prin CityManager
  •  evidența unitară a petițiilor, proceselor, contractelor, cererilor depuse de cetățeni, neregularităților din cadrul instituției
  •  planificare și monitorizare pontaje, concedii etc.

 De ce să optați pentru City Manager ?

CityManager este o soluție inteligentă de management al activității din cadrul instituțiilor publice. Disponibil în Cloud este accesibil de pe orice dispozitiv (PC, laptop, tabletă, smartphone) cu conexiune la internet. În spatele CityManager, se află ani de colaborare cu administrația publică și dorința de a simplifica birocrația. Vă prezentăm, pe scurt, principalele module din cadrul sistemului integrat CityManager.

https://hqlevel.ro/wp-content/uploads/2019/05/citimanager.png

Următorul pas în evoluția
sistemului de administrație publică

Testează gratuit CityManager și convinge-te singur de beneficiile sale !

PASUL 1Sistemul integrat CItyManager (pentru funcționari)

Modulul vă va permite să :

-Urmăriți stadiul documentelor înregistrate
-Eliberați în mod automat documente cu numărul de înregistrare
-Efectuați arhivări electronice
-Publicați anunțuri de interes public

PASUL 2 Integrare CityManager în website (pentru cetățeni)

Cetățeanul poate verifica în timp real statusul următoarelor documente:

-Obținerea certificatului de urbanism
-Obținere prelungire valabilitate certificat de urbanism
-Obținere autorizație de construire / desființare
-Obținere prelungire autorizatie construire / desființare
-Model panou de identificare a investiției
-Comunicarea începerii lucrărilor (către Primărie)

Suntem aici. Contactează-ne.

Ne puteti găsi la sediile noastre din Timișoara și București, sau ne puteți contacta pe e-mail sau telefonic.
Timișoara
Sf. Ap. Petru si Pavel nr. 29/C
Lu-VI 9:00-18:00

București
Barlea nr.5-13, Sector 5
Lu-VI 9:00-18:00
Servicii IT
Telefon: 0740 227 701
Email: office@hqlevel.ro
Servicii HVAC
Telefon: 0727 798 562
Email: contact@aer-vest.ro
bt_bb_google_maps_coverage_image

 Copyright HQ Level Business Services

https://hqlevel.ro/wp-content/uploads/2020/05/top.png