HQ Level Business Services SRL, in calitate de partener oficial pentru judetele Timis, Arad, Caras-Severin, Bihor si Satu Mare va pune la dispozitie CityManager, o solutie software automatizata conceputa special pentru primarii si alte institutii publice, care are drept scop digitalizarea interactiunii dintre institutiile publice si cetateni prin simpla accesare a internetului.
CityManager este o solutie bifunctionala, ajutand atat cetateanul cat și functionarul public, simplificand radical munca acestuia.
Disponibil in Cloud este accesibil de pe orice dispozitiv (PC, laptop, tableta, smartphone) cu conexiune la internet. In spatele CityManager, se afla ani de colaborare cu administratia publica si dorinta de a simplifica birocratia. Prin folosirea solutiei CityManager, cetateanul se va simti in siguranta si va putea semnala orice problema avuta in spatiul public, folosind telefonul mobil cu conditia sa aiba acces la internet. Problemele semnalate vor fi apoi preluate, gestionate si vizate spre a fi solutionate.
Ce beneficii au cetatenii? Dar functionarii publici?
Dar functionarii publici?
De ce sa optati pentru City Manager ?
CityManager este o solutie inteligenta de management al activitatii din cadrul institutiilor publice. Disponibil in Cloud, este accesibil de pe orice dispozitiv (PC, laptop, tableta, smartphone) cu conexiune la internet. In spatele CityManager, se afla ani de colaborare cu administratia publica si dorinta de a simplifica birocratia. Va prezentam, pe scurt, principalele module din cadrul sistemului integrat CityManager.