Politica de garantii

Garantia HQ LEVEL pentru servicii de mentenanta

15 days Money-back Guarantee– In premiera pe piata de servicii din Romania – Timp de 15 zile de la semnarea contractului de mentenanta, puteti solicita unilateral rezilierea, daca nu sunteti pe deplin multumiti de serviciile noastre

Garantia HQ LEVEL pentru hosting

7 zile de proba– pentru a va convinge de calitatile serverelor noastre dedicate de hosting. Dupa alegerea planului de hosting, vi se emite o factura cu termen de plata de 7 zile. Daca nu sunteti intru totul multumit, puteti alege oricare alta oferta.
30 days Money-back Guarantee– Timp de 30 de zile de la efectuarea platii puteti cere banii inapoi pentru serviciile de hosting. Banii pentru domenii activate nu se returneaza insa puteti folosi acele domenii cu orice alt hosting fara vreo restrictie din partea noastra.
99,9% uptime garantat– este garantia noastra pentru site-urile si domeniile gazduite pe serverele HQ LEVEL

Garantia HQ LEVEL pentru produse

Firma HQ LEVEL BUSINESS SERVICES SRL  declara pe propria raspundere ca echipamentele de tehnica de calcul livrate sunt in conformitate cu documentatiile de executie ale producatorilor, corespund declaratiei de conformitate a producatorului si respecta prevederile OG 21/1992 si HG 168/1997.
Echipamentele livrate necesita respectarea cu strictete a conditiilor de manipulare, transport, depozitare, punere in functiune, exploatare, intretinere si reparatii prevazute in documentatia tehnica, precum si a urmatoarelor conditii generale de instalare si utilizare:

Tensiunea de alimentare 220V±10%; prize obligatoriu cu impamantare;
Tensiunea intre carcasa echipamentului si nulul prizei de alimentare (aparatul pornit) sa nu depaseasca 1V;
Frecventa retelei de alimentare 50Hz±2%;
Mediu lipsit de praf, agenti corozivi si vibratii;
Conectarea intre echipamente este permisa doar cand acestea sunt deconectate de la reteaua de alimentare.

In aceste conditii, firma HQ LEVEL ofera servicii de garantie prin reparare sau inlocuire pentru produse astfel:

Pentru sisteme de calcul, garantia este de 1 ani.
Pentru sisteme de calcul care fac obiectul ofertelor speciale, garantia se acorda conform ofertei.
Pentru componente individuale, garantia se acorda conform ofertei si nu poate fi mai mare decat a producatorului.

Pentru alimentatoare, acumulatori si baterii, garantia este de 30 de zile pentru Palm si Pocket PC, respectiv 6 luni pentru notebook.
Termenul de garantie se prelungeste cu perioada in care produsul a stat in reparatie, (dar nu mai mult de 7 zile din momentul in care Clientul a fost anuntat de terminarea reparatiei).

Garantia este anulata in urmatoarele situatii:
-degradarea mecanica de orice fel a aparatului, ruperea sau distrugerea sigiliului;
-orice defectiune cauzata de utilizarea necorespunzatoare sau neconforma cu instructiunile de utilizare;
-utilizarea unei retele de alimentare improprii (sigurante supradimensionate, contacte imperfecte in priza, improvizatii), socuri electrice din reteaua de alimentare, alimentari necorespunzatoare pe intrarile componentelor (video, tunner TV, fax modem, etc.) sau cauzate de descarcari electrice;
-executarea unei reparatii sau interventii de catre o persoana neautorizata de catre firma HQ LEVEL;
-transportarea necorespunzatoare, fara ambalarea in cartoanele originale;
-la MONITOARE, IMPRIMANTE, CARCASE, NOTEBOOK-uri si alte componente voluminoase similare care nu sunt aduse in ambalajul original.

Declaratie de conformitate:
HQ LEVEL, in calitate de ravanzator, conform declaratiei de conformitate primita de la furnizor, certifica faptul ca produsele sunt testate bucata cu bucata, conform normelor europene, asigurand si declarand pe propria raspundere, conform prevederilor Art. 5 din HG nr. 1022/2002 privind regimul produselor, ca aceste produse la care se refera prezenta declaratie nu pun in pericol viata, sanatatea, securitatea muncii si protectia mediului si sunt in conformitate cu CE 45014, SR EN 60065 privind electromagnetismul si electrosecuritatea, cu SR EN 50014 si SREN 550103, precum si cu standardele SR EN 60950 +A1:1996, SR EN 60950 +A1:1996/A2:1997, SR EN +A1:1996/A3:1997, STAS 12318/1-85, STAS 6535-83, STAS 6692-83, SR-EN 60068-2-1, SR EN CEI 60038+A1/C1/1997/C1/1998, EN 55022/A1, EN 61000-2-1/A14:2000, EN 61000-3-3/A1:2001, EN 55024:2000, EN 60950:2000.  Produsul conform HG 457/2003 si HG 497/2003 poate fi comercializat avand marcajul CE aplicat de producator.

Note:
1.Clientul are obligatia de a prezenta certificatul de garantie la intocmirea  reclamatiei privitoare la bunurile cumparate, acesta fiind singurul document care, potrivit H.G 394/1995, atesta dreptul la garantie.
2.Un HDD se considera defect daca cel putin 5% din capacitatea sa este afectata (bad sector). Firma nu isi asuma nici o raspundere privind pierderile de informatiile soft ce ar putea surveni ca urmare a unor defectiuni, doar obligatia de a remedia aceste defectiuni.
3.Orice interventie in perioada de garantie se executa la sediul vanzatorului, str Gh. Lazar 18-20;
4.In cazul in care un produs a fost adus pentru reparatie in garantie, este obligatoriu sa se prezinte driver-ele cu care a fost livrat respectivul produs la vanzare.
5.In cazul in care un produs a fost adus pentru reparatie in garantie, dar  nu este defect, ne rezervam  dreptul de a cere beneficiarului contravaloarea manoperei de investigare a defectului reclamat, conform tarifelor HQ LEVEL (www.hqlevel.ro). Aceasta regula este valabila si pentru cazul in care Clientul a instalat produsul necorespunzator software sau hardware.
6.Garantia nu este valabila la consumabile! (capete, cartuse si toner de imprimante, dischete, CD-Recordable etc.).
7.Pentru piesele in garantie care nu se mai produc, clientului ii va fi recomandat un produs similar sau produsul imediat urmator ca performanta din lista, pentru care va plati un tarif de upgrade fara adaos comercial.
8.Firma HQ LEVEL va retine produsul pentru reparatii in garantie pe o perioada de maxim 15 zile. Daca reparatia necesita o perioada de peste 15 zile, Departamentul Tehnic va face o estimare a timpului necesar repararii produsului si va  informa clientul despre aceasta. In cazul in care acesta nu poate fi reparat sau durata de nefunctionare depaseste 10%, din termenul de garantie, la cererea cumparatorului, produsul va fi inlocuit sau i se va restitui contravaloarea la valoarea actualizata a acesteia, stabilita de comun acord intre benficiar si vanzator in conformitate cu art.14. din HG 394-1995.
9.Firma HQ LEVEL nu raspunde de eventualele incompatibilitati intre echipamentele livrate de noi si echipamentele altor firme.
10.Firma HQ LEVEL executa servicii post-garantie contra-cost sau pe baza de contract.
11.Durata medie de utilizare a produselor este de 5 ani pentru sisteme de calcul, respectiv 3 ani pentru imprimante, copiatoare faxuri si scannere.

Suntem aici. Contacteaza-ne.

Ne puteti gasi la sediile noastre din Timisoara si Bucuresti, sau ne puteti contacta pe e-mail sau telefonic.
Timisoara
Sf. Ap. Petru si Pavel nr. 29/C
Lu-VI 8:00-17:00

Bucuresti
Barlea nr.5-13, Sector 5
Lu-VI 8:00-17:00
Servicii IT
Telefon: 0740 227 701
Email: office@hqlevel.ro
Servicii HVAC
Telefon: 0727 798 562
Email: contact@aer-vest.ro
bt_bb_google_maps_coverage_image

 Copyright HQ Level Business Services