Implementare GDPR si politici de securitate IT

Ca urmare a intrarii in vigoare, incepand cu 25 Mai 2018, a Regulamentului General privind Protectia Datelor, managerii si factorii de decizie din intreaga Uniune Europeana (si nu numai) isi pregatesc organizatiile pentru conformarea la acest Regulament.

Enumeram cateva obiective vizate de Regulament :
Nota : Implementarea efectiva pe site sau e-commerce se efectueaza fizic de catre furnizorul de servicii web

Principiul 1: Legalitate, corectitudine si transparenta

Datele cu caracter personal trebuie sa fie prelucrate in mod legal, corect si transparent in raport cu persoanele vizate.

Principiul 2: Limitarea scopului

Datele cu caracter personal trebuie sa fie colectate numai in scopuri specificate, explicite și legitime.

Principiul 3: Colectarea minimului necesar

Datele cu caracter personal trebuie sa fie adecvate, relevante si limitate la ceea ce este necesar in raport cu scopurile pentru care sunt prelucrate.

Principiul 4: Mentinerea datelor actualizate

Datele personale trebuie sa fie corecte si actualizate periodic.

Principiul 5: Limitarea stocarii datelor

Datele personale trebuie mentinute doar pentru scopul colectarii. De aceea, datele personale ar trebui sterse de indata ce scopul colectarii a fost atins (cu excepția cazurilor unde legea impune altfel).

Datele personale trebuie procesate intr-un mod care asigura protectia impotriva utilizarii neautorizate.

Am pregatit pentru dumneavoastra , prin intermediul consultantului nostru specializat în DPO, 3 modalitati de implementare a noilor norme in vigoare , ele fiind scalate in functie de complexitatea business-ului.

https://hqlevel.ro/wp-content/uploads/2020/04/undraw_gdpr_3xfb-1-e1587619919469.png
290
Recomandat pentru unități cu maxim 50 de angajați
BASIC
  • Evaluare și analiză
  • Realizare procedură GDPR
  • Formulare specifie pe flow-uri de lucru
  • Procedură cartografiere date
  • Procedură de risc și securitate
  • Administrare reclamații
  • Procedură site și rețele de socializare
  • Auditare date
  • Instruire pe procedură la sediul beneficiarului
380
Recomandat pentru unități cu 51-100 de angajați
MEDIUM
  • Evaluare și analiză
  • Realizare procedură GDPR
  • Formulare specifică pe flow-uri de lucru
  • Procedură cartografiere date
  • Procedură de risc și securitate
  • Administrare reclamații
  • Procedură site și rețele de socializare
  • Auditare date
  • Instruire pe procedură la sediul beneficiarului
480
Recomandat pentru unități cu 101-249 de angajați
LARGE
  • Evaluare și analiză
  • Realizare procedură GDPR
  • Formulare specifică pe flow-uri de lucru
  • Procedură cartografiere date
  • Procedură de risc și securitate
  • Administrare reclamații
  • Procedură site și rețele de socializare
  • Auditare date
  • Instruire pe procedură la sediul beneficiarului

Suntem aici. Contacteaza-ne.

Ne puteti gasi la sediile noastre din Timisoara si Bucuresti, sau ne puteti contacta pe e-mail sau telefonic.
Timisoara
Sf. Ap. Petru si Pavel nr. 29/C
Lu-VI 9:00-18:00

Bucuresti
Barlea nr.5-13, Sector 5
Lu-VI 9:00-18:00
Servicii IT
Telefon: 0740 227 701
Email: office@hqlevel.ro
Servicii HVAC
Telefon: 0727 798 562
Email: contact@aer-vest.ro
bt_bb_google_maps_coverage_image

 Copyright HQ Level Business Services

https://hqlevel.ro/wp-content/uploads/2020/05/top.png