Implementare GDPR si politici de securitate IT

Ca urmare a intrării în vigoare, începând cu 25 Mai 2018, a Regulamentului General privind Protecția Datelor, managerii și factorii de decizie din întreaga Uniune Europeană (și nu numai) își pregătesc organizațiile pentru conformarea la acest Regulament.

Enumerăm câteva obiective vizate de Regulament :
Notă : Implementarea efectivă pe site sau e-commerce se efectuează fizic de către furnizorul de servicii web

Principiul 1: Legalitate, corectitudine si transparenta

Datele cu caracter personal trebuie să fie prelucrate în mod legal, corect și transparent în raport cu persoanele vizate.

Principiul 2: Limitarea scopului

Datele cu caracter personal trebuie să fie colectate numai în scopuri specificate, explicite și legitime.

Principiul 3: Colectarea minimului necesar

Datele cu caracter personal trebuie să fie adecvate, relevante și limitate la ceea ce este necesar în raport cu scopurile pentru care sunt prelucrate.

Principiul 4: Menținerea datelor actualizate

Datele personale trebuie să fie corecte și actualizate periodic.

Principiul 5: Limitarea stocarii datelor

Datele personale trebuie menținute doar pentru scopul colectării. De aceea, datele personale ar trebui șterse de îndată ce scopul colectării a fost atins (cu excepția cazurilor unde legea impune altfel).

Datele personale trebuie procesate într-un mod care asigură protecția împotriva utilizării neautorizate.

Am pregatit pentru dumneavoastră , prin intermediul consultantului nostru specializat în DPO, 3 modalități de implementare a noilor norme în vigoare , ele fiind scalate în funcție de complexitatea business-ului.

https://hqlevel.ro/wp-content/uploads/2020/04/undraw_gdpr_3xfb-1-e1587619919469.png
290
Recomandat pentru unități cu maxim 50 de angajați
BASIC
  • Evaluare și analiză
  • Realizare procedură GDPR
  • Formulare specifie pe flow-uri de lucru
  • Procedură cartografiere date
  • Procedură de risc și securitate
  • Administrare reclamații
  • Procedură site și rețele de socializare
  • Auditare date
  • Instruire pe procedură la sediul beneficiarului
380
Recomandat pentru unități cu 51-100 de angajați
MEDIUM
  • Evaluare și analiză
  • Realizare procedură GDPR
  • Formulare specifică pe flow-uri de lucru
  • Procedură cartografiere date
  • Procedură de risc și securitate
  • Administrare reclamații
  • Procedură site și rețele de socializare
  • Auditare date
  • Instruire pe procedură la sediul beneficiarului
480
Recomandat pentru unități cu 101-249 de angajați
LARGE
  • Evaluare și analiză
  • Realizare procedură GDPR
  • Formulare specifică pe flow-uri de lucru
  • Procedură cartografiere date
  • Procedură de risc și securitate
  • Administrare reclamații
  • Procedură site și rețele de socializare
  • Auditare date
  • Instruire pe procedură la sediul beneficiarului

Suntem aici. Contactează-ne.

Ne puteti găsi la sediile noastre din Timișoara și București, sau ne puteți contacta pe e-mail sau telefonic.
Timișoara
Sf. Ap. Petru si Pavel nr. 29/C
Lu-VI 9:00-18:00

București
Barlea nr.5-13, Sector 5
Lu-VI 9:00-18:00
Servicii IT
Telefon: 0740 227 701
Email: office@hqlevel.ro
Servicii HVAC
Telefon: 0727 798 562
Email: contact@aer-vest.ro
bt_bb_google_maps_coverage_image

 Copyright HQ Level Business Services

https://hqlevel.ro/wp-content/uploads/2020/05/top.png